Het Zeemanskoor Nijkerks Welvaren bestaat dit jaar 10 jaar. Tijdens het tweede lustrum organiseren zij allerlei (extra) activiteiten. Op 21 en 22 april houden ze in Kade 10 hun lustrumconcerten; dit zullen geheel verschillende avonden zijn: Op vrijdag 21 april ligt de nadruk vooral op de optredens van het zeemanskoor en staat de avond in het teken van gezelligheid met een gastzanger en een dweilorkest. Zaterdag 22 april wordt een avond waarbij zij optreden met het orkest van het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps. Er zijn voor beide jubileumavonden nog enkele kaarten te koop. Kaarten zijn te koop bij de leden, Frans Poorter op het Verlaat en via pr@zeemanskoornijkerk.nl Het koor oefende 18 april samen met Nijkerk Stedelijk Fanfare Corps in gebouw Samenspel waar de laatste puntjes op de i werden gezet. Foto Kees van den Heuvel


















