In verzorgingscentrum Arkemheen in Nijkerk vierde Wout Bijen zaterdag 6 mei zijn verjaardag in het bijzijn van kinderen, kleinkinderen en vrienden. De recreatiezaal was helemaal vol. Uiteraard wilde hij graag op de foto met al zijn kleinkinderen. Ook werd nog een prentje gemaakt met enkele goede vrienden. Wout Bijen bekleedde bij hengelsportvereniging Nijkerk lange tijd een bestuursfunctie. Verder was bij werkzaam voor Bronswerk. Foto Kees van den Heuvel