Wim en Johanna van Duinkerken ontvingen afgelopen week de gevulde AH boodschappentas. Ze deden mee aan de winactie tijdens de Seniorenbeurs en hebben deze gewonnen. Bij de informatiestand van Dementievriendelijke gemeente in samenwerking met Alzheimercafé Nijkerk werd aandacht gevraagd voor mensen met dementie binnen de gemeente Nijkerk.
Mensen met dementie kunnen, met de juiste steun en zorg, mee blijven doen in de gemeente. GOED trainingen voor inwoners en voor medewerkers van de Nijkerkse gemeente en bedrijven kunnen daarbij helpen. Daarnaast is er de mogelijkheid om samen te komen bij Alzheimercafé Nijkerk. 10 x per jaar zijn er gastsprekers bij het Alzheimercafé, elke eerste maandag van de maand. Iedereen is daar van harte welkom aan de Oranjelaan 79 in Nijkerk. Inloop om 19 uur, toegang is gratis. De volgende avond zal georganiseerd worden op maandag 3 april en zal gaan over hulp en zorg thuis.

















