De loterij van de Zonnebloem gaat weer van start. Het allereerste lot namens de Zonnebloem-afdeling Hoevelaken is gekocht door niemand minder dan zangeres Willeke Alberti, vorig jaar nog hoofdgast tijdens het jubileumfeest van de Zonnebloem in De Stuw. Wilt u –net als Willeke- ook De Zonnebloem steunen én kans maken op mooie prijzen? Koop dan een lot bij één van de vrijwilligers of via de website Loten kopen – De Zonnebloem. Een lot kost 3,- euro waarvan 2,25 bij de eigen afdeling in Hoevelaken terecht komt. Deze inkomsten gebruiken ze bijvoorbeeld voor een bezoek aan de dierentuin, het circus, een spelletjesmiddag en het kerstdiner. Eigen foto

















