Zaterdag 6 mei hield de jeu de boules vereniging De Nijeboulers haar jaarlijkse open dag. Wethouder Audrey Rohen wierp de eerste boules en sprak lovende woorden over met name de sociale waarde van de vereniging. Iedereen kon ’s middags uitgebreid kennis maken met jeu de boules. Een aantal ervaren spelers gaven uitleg over de spelregels en techniek van werpen. Zelf kon men dan ook uitproberen om te ervaren hoe men kan genieten van deze sport. Ook werden er demonstraties gegeven en was de mogelijkheid om zelf te spelen. Gelukkig bleef op de accommodatie van de Nijeboules het zonnetje heerlijk schijnen. Foto Kees van den Heuvel


















