Wethouder Audrey Rohen heeft zaterdagmiddag 22 april het nieuwe bestuurscentrum van voetbalvereniging sc Hoevelaken geopend. De opening werd verricht door met een schaar een lint door te knippen. De wethouder had grote waardering voor de weinig waarop sc Hoevelaken de bouw van het bestuurscentrum helemaal op eigen initiatief heeft gerealiseerd. Voorzitter Wim van Vliet somde de geschiedenis op van het witte schuurtje dat er 23 jaar heeft gestaan, en destijds voor een symbolisch bedrag is overgenomen. Maar het gebouw was helemaal op. Verder trad het onderhoudsteam van sc Hoevelaken op als koor en werd aan oud-voorzitter Jan Baas het bord ‘Jonge Jenever Club’ overhandigd. Foto Kees van den Heuvel


















