De ‘Meet and Greet’ van Nijkerkse hulpdiensten op het Skatepark in de Nijkerkse woonwijk Paasbos, donderdagmorgen 4 mei, is mede door een heerlijke lentezon druk bezocht. Zowel de brandweer, politie, handhaving en de ambulance waren aanwezig. Iedereen kon de voertuigen van binnen bekijken en achter het stuur zitten. Ook kon je met de hulpverleners op de foto. Bij kinderen was het hanteren van de brandweerspuit erg populair.  Foto’s Kees van den Heuvel