Caroline van der Plas heeft tijdens Boerenmaandag in Nijkerk oorbellen gekocht van de kraam van Goed Bezig. Op de oorbellen stond een beeltenis van koeien. Ze had beloofd die oorbellen te dragen tijdens het stikstofdebat in de Tweede Kamer op woensdag 19 april. En ze heeft woord gehouden. Duidelijk zichtbaar waren de koeienoorbellen te zien. De organisatie van Goed Bezig is uiteraard heel erg trots. Bron en foto Kees van den Heuvel


















