Na een corona-onderbreking heeft de traditionele Paassamenkomst op de begraafplaats van Nijkerk een vervolg gekregen. Veel mensen kwamen zondagmorgen 9 april op eerste Paasdag bijeen voor gebed en samenzang. Dominee Riemens verzorgde een korte overdenking. Het thema was ‘Ongelooflijk’. Muzikale medewerking werd verleend door leden van het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps en muziekvereniging Concordia uit Nijkerkerveen. Na afloop werden narcissen uitgereikt. Die konden de aanwezigen leggen op het graf van dierbare overledenen. Tekst: Kees van den Heuvel. Foto’s: Aalt Guliker en Kees van den Heuvel