De tafeltennissers van REGA uit Nijkerk zijn zaterdagavond 8 april kampioen geworden in de hoofdklasse B van afdeling Midden. De Nijkerkse koploper won met 8-2 van Almeerspin. Twee speelrondes voor het einde wisten de Nijkerkers al dat de titel binnen was. De overige potjes zijn vervolgens freeweelend afgewerkt. Foto Kees van den Heuvel


















