Woensdag 26 april bestond de bridgeclub van de SWOH in Hoevelaken dertig jaar. Dat was in de Kopperhof. Ingrid van de Beek overhandigde namens Sigma twee taarten en die middag was er voor 36 bridgers een gezellige bridgemiddag met als afsluiting een buffet. Overigens kan de bridgeclub nog wel nieuwe leden gebruiken. Foto Kees van den Heuvel


















