Personen in de leeftijd van 20 tot 40 jaar waren woensdagavond 12 april welkom om andere leeftijdsgenoten te ontmoeten in het Paashuis in Nijkerk. Dit werd georganiseerd door het Paashuis en Sigma. Het blijkt inmiddels een succes. Samen met de deelnemers is besloten om elkaar vaker te ontmoeten, al waren het woensdagavond vooral vrouwen die aanwezig waren. Tijdens de avond wordt er gekletst, een spelletje gedaan of iets anders wat de groep leuk vindt om te doen. De invulling kunnen de deelnemers zelf bedenken. Foto Kees van den Heuvel