Een heerlijk zonnetje, prachtige roeiwedstrijden. Het was zaterdag 13 mei allemaal weer prima geregeld bij zeil- en motorbootvereniging De Zuidwal tijdens het Nederlands Kampioenschap St. Ayles roeien. Na afloop werden de prijzen uitgereikt en kon iedereen nog genieten van een grote barbecue. Er namen 24 teams deel aan het NK. Ook een team van De Zuidwal viel in de prijzen. Later de uitslagen. Foto Kees van den Heuvel