De mensen blijven het teveel werk vinden om hun grof afval even weg te brengen naar de stort van het milieuplein in Nijkerk. Bij de glasbakken naast het Nijkerkse winkelcentrum Paasbos werd deze huisinrichting aangetroffen. Een aantal fraaie stoelen, die eigenlijk nog best wel bruikbaar zijn. Een tip dus voor mensen die nog wat voor hun uitzet zoeken. Kees van den Heuvel


















