De gasten van Zonnebloem Nijkerk-Nijkerkerveen hebben woensdagmiddag 8 maart een gezellige spelletjesmiddag beleeft in &/Entree aan de Frieswijkstraat. Er werden diverse verschillende spellen gespeeld zoals: sjoelen, klaverjassen, mens erger je niet en scrabble. Een kopje koffie/thee, hapje en een drankje hoorde er ook bij. De vrijwilligers van de Zonnebloem hebben de ruim 40 gasten weer een gezellige middag aangeboden en ze hebben genoten. Bron en Foto’s: Harry Koelewijn