Rijk van Domselaar heeft woensdagavond 5 april afscheid genomen als bestuurslid van de buurtvereniging Appel/Driedorp. Hij was ruim 12 jaar actief voor de buurtvereniging. Rijk van Domselaar werd op de shovel van een tractor rondgereden door de beide kernen. Inmiddels zijn er twee versterkingen bijgekomen: Wouter Verhoef en John Schipper stelden zichzelf kandidaat voor de functie van algemeen bestuurslid, waarmee het bestuur komend jaar verder zal gaan met 8 personen. Uit hun midden wordt in de loop van het jaar een nieuwe voorzitter gekozen, want Guido Prins houdt er volgend jaar mee op. Foto Kees van den Heuvel