Rien Loman is woensdagavond 22 maart voor zijn niet aflatende en grote inzet in de bloemen gezet bij de IVN Nijkerk, het Instituut voor Natuureducatie en duurzaamheid. Hij is tijdens de ledenvergadering in de Nijkerkse bibliotheek erelid geworden van de natuurorganisatie. Rien is al meer dan dertig jaar betrokken bij de IVN en heeft lange tijd de vacature vervuld van secretaris. Die vacature is nu ingevuld en Rien sluit zelf aan als bestuurslid. Foto Kees van den Heuvel


















