Leerlingen van de groepen 3 en 4 van de Prins Willem-Alexanderschool in Nijkerk zijn maandagochtend 3 april met een zelfgemaakte palmpasenstok door de Nijkerkse woonwijken Paasbos en Strijland gewandeld. Onder meer werd een bezoek gebracht aan diverse seniorencomplexen. Een palmpasenstok of palmpaasje is een met groene takjes en lekkernijen versierde stok, in de vorm van een kruisje, die kinderen ter gelegenheid van Palmzondag maken en in optocht meedragen. Eigenlijk zou de optocht vrijdag plaatsvinden maar toen regende het hard. Foto Kees van den Heuvel