In 2022 werd gevierd dat Woonzorgcentrum Sint Jozef 50 jaar geleden in gebruik genomen werd. Voor het eind van 2022 was er een feestweek georganiseerd. Een paar weken voor de feestweek kwam het idee om met een aantal bewoners een koor te starten om aan het einde van die week een optreden te geven.

En zo ontstond het Projectkoor Sint Jozef, met pianist Petra Esveld en dirigent Evelien Grift. Dat optreden werd een groot succes. Waarom gaan we niet door met wekelijks een uurtje zingen? Hoorde je in de wandelgangen. Daar is naar geluisterd. Na 6 weken een uurtje te repeteren was er maandagavond 20 maart weer een optreden. De start van de LENTE is hiermee goed begonnen. Het was weer een mooi optreden met een heel gezellige sfeer. De dirigent, pianist en de 2 vrijwilligers die meegewerkt en meegezongen hebben werden hartelijke bedankt en kregen een mooi lenteboeket aangeboden.

Bron en Foto’s: Harry Koelewijn