Dinsdagavond 28 maart gaf de Chr. Gem. Zangvereniging “Excelsior” een voorjaarsconcert in de Fontein te Nijkerk. Medewerking aan dit concert verleenden: Jeroen de Weerdt, vleugel – Cristian Boogaard, orgel – Giselle Bentvelsen, Cello – Comé de Keizer, trombone. Op het concert werden liederen uit het repertoire van het koor uitgevoerd, die betrekking hadden op het Paasfeest, maar ook samenzang zal op deze avond ontbrak.  De algehele leiding was in handen van dirigent Martin de Jong. Namens het gemeentebestuur was wethouder Broekman aanwezig. Foto Kees van den Heuvel