Het is feest op de Peuteropvang van de Kindcentrum Prins-Willem Alexander. De Peuteropvang bestaat precies 1 jaar. Dat wordt deze week uitgebreid gevierd met ijs en ballonnen. Inmiddels zijn al veel nieuwe kinderen verwelkomd, maar er is nog ruimte voor nieuwe peuters om te spelen. Foto PWA

















