Onbekenden hebben de parkeerpaal bij de ingang van de Boni Supermarkt op het Wheemplein in Nijkerk platgewalst. Waarschijnlijk heeft een bestuurder van een voertuig de bocht niet goed kunnen nemen. De slagbomen staan sindsdien open. Foto Kees van den Heuvel

















