Door een eerste potje Padel te spelen heeft sportwethouder Audrey Rohen vrijdagmiddag 21 april de drie padelbanen geopend van de Tennisvereniging Sparta. Met de banen kan de tennisvereniging voorzien in een grote behoefte. De firma Rekre Sport heeft de banen aangelegd en Timmer Weg en Waterbouw heeft de grond afgegraven en de verharding gerealiseerd. De leden van Sparta Tennis kunnen uiteraard gebruik maken van de padelbanen. Maar niet-leden kunnen de banen per uur wellicht gaan huren, zo wordt overwogen De banen zijn deels aangelegd op het grondgebied van de hondendressuurvereniging. Daartoe is het kadaster gewijzigd en is een aanpassing van het recht van opstal met de gemeente Nijkerk overeengekomen. Foto Kees van den Heuvel