Het eerste team van de Oranje Nassauschool heeft woensdagavond 12 april de Nijkerkse schooltenniskampioenschappen gewonnen. De wedstrijden vonden plaats op het complex van Sparta Tennis. Het eerste en derde team van de Koningslinde legden beslag op de tweede en vierde plek. Het tweede team van de Oranje Nassauschool ging ervan door met brons. Foto Kees van den Heuvel e.a.