Het Open Podium bij theater Streams Breede Beek is hervat. Diverse artiesten traden op. Maar heel bijzonder was de komst van Bram Jonkheer die samen met Oekraïense vrienden, die hier in Nijkerk verblijven, een bijzondere muzikale bijdrage ten gehore bracht. Om de drie weken komen ze bij elkaar, met ook een paar Nijkerkers, om samen te zingen en muziek te maken. Want, wat kun je als je elkaars taal niet spreekt? Het optreden was een ode aan de muziek. En ondanks de donkere pijnlijke omstandigheden een ode aan het leven. Foto Kees van den Heuvel