Op zaterdag 22 april zullen tussen 13.00 en 16.00 uur de deuren van het voormalige Zusterhuis op de Holkerstraat geopend zijn, van de ruimte die het nieuwe buurthuis Centrum gaat beheren. Bij deze zijn alle buurtbewoners uitgenodigd die een kijkje willen nemen in de nu nog lege ruimte van het Zusterhuis. Graag maken ze samen met u plannen om hier een mooi buurthuis van te maken en staan ze open voor ideeën. Van activiteiten, een nieuwe naam, de aankleding van de ruimte en een stukje tuin, we staan nog aan het begin van een mooie ontmoetingsruimte die we met de buurt willen gaan ontwikkelen. Na de enquête die vorig jaar in grote getalen werd ingevuld en al een mooie lijst gaf, met omwonenden die spontaan hun hulp hebben aangeboden, kunnen ze door de bijdrage van 2B Communities (2B Paashuis) nu echt aan de slag.

















