Koningsdag is ook in Nijkerkse verzorgingshuizen gezellig gevierd. In de ochtend heeft het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps een aubade gebracht ’s middags trakteerde de Oranjevereniging Nijkerk de ouderen op een draaiorgel. Iedereen heeft genoten. Foto Kees van den Heuvel