De bende die verantwoordelijk is voor diverse benzinediefstallen in de regio Nijkerk/Putten, is maandagmiddag 8 mei opgepakt in Alkmaar. De bende, die rondreed met een Audi en een BMW 7-serie liet een spoor van onbetaalde rekeningen achter bij benzinetankstations. Een ondernemer uit de gemeente Nijkerk werd maandagmorgen 8 mei nog gedupeerd; bij hem werd voor 128 euro proletarisch getankt. Die is erg blij met de inzet van de Nijkerkse politie. De daders waren vermomd en vooral de dames droegen pruiken. Op de auto’s was een vals kentekennummer bevestigd. Bron Kees van den Heuvel

















