De corona is al een tijdje voorbij. De meeste feestgangers op de Koningsdag in Nijkerk trokken weer de binnenstad in, maar toch zijn er ook nog tal van wijken waar eigen oranjefeesten worden georganiseerd. Zo werd er flink gefeest op de Gerard Douhof, de Haarstraat en ook op de Zijdevlinder hebben ze alle registers losgetrokken om het iedereen naar de zin te maken. In de vlinderbuurt werden onder meer suikerspinnen uitgedeeld. Al deze straten, en nog veel meer versierde straten, dingen mee naar de titel mooist versierde straat van Nijkerk. Foto Kees van den Heuvel