Afgelopen donderdag 16 maart is het contract getekend en de sleutel overhandigd. Een team van vijf buurtbewoners is bij de opstart geholpen door 2B Communities (2B Paashuis). Zij gaan in twee kamers van het Zusterhuis aan de Holkerstraat, een ruimte voor buurtactiviteiten opzetten. Op zaterdag 22 april is een eerste mogelijkheid om tussen 13.00 en 16.00 uur te komen kijken in het Zusterhuis. Buurtbewoners Lobke, Bram, Roelof, Marjolein en Pam willen samen met omwonenden nadenken en een plan maken voor de aankleding en vormgeving. Mocht je hiervoor de handen uit de mouwen willen steken of andere ideeën hebben om activiteiten op te zetten voor de buurt, dan bent u van harte uitgenodigd. Er moet nog wel het nodige gebeuren. Want ook een stukje tuin willen zij graag in gebruik nemen. Bijvoorbeeld als plek voor ontspanning en ontmoeting als je rondom het centrum woont, maar zelf geen tuin hebt. Door de buurt en voor de buurt!

















