Miriam Middelkoop uit Nijkerk is woensdag 26 april enorm verrast. Ze werd door burgemeester Renkema gedecoreerd als Lid in de Orde van Oranje Nassau. Miriam Middelkoop was van 2000 tot 2011 lid van het Parochiebestuur St. Catharina en sinds 2012 lid van de locatieraad van de Geloofsgemeenschap St. Catharina. Vanaf 1998 is zij zeer actief binnen de Scouting, zowel in Nijkerk als landelijk. Zo is zij vrijwilliger op Scoutcentrum Buitenzorg in Baarn, was zij vrijwilliger tijdens de Wereld Jamboree in 1995 in Dronten en heeft zij zich uitermate ingespannen bij de totstandkoming van het nieuwe scoutingclubgebouw aan het Dammersgoed in Nijkerk.

















