Circa 1.500 kinderen van diverse basisscholen waren vrijdagmorgen en –middag 21 april aanwezig op de velden van voetbalvereniging Sparta Nijkerk om de Koningsspelen te vieren. De Koningsspelen werden geopend door wethouder Audrey Rohen,  waarna de dansscholen Badabounce (’s middags) en LDC (’s morgens) een warming-up inzetten en honderden kinderen mee hosten. Op twee velden van Sparta kon worden deelgenomen aan diverse spellen. Foto Kees van den Heuvel