Koning Willem-Alexander is Ellie Doornenbal-Bos uit Hoevelaken niet vergeten bij de uitreiking van de Koninklijke lintjes. Zij is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau. De versierselen werden opgespeld door burgemeester Renkema. In de jaren ’70 en ’80 was Ellie Doornenbal actief voor Jeugdvereniging Timotheus in Neerlangbroek. Van 1995 tot 2013 was zij bestuurslid van Balans, een vereniging voor ouders van kinderen met leer-, ontwikkelings- en gedragsproblemen. Sinds 2010 is mevrouw Doornenbal de drijvende kracht bij de afdeling Vathorst van De Zonnebloem.

















