Dubbel feest voor Jantine en Theo van den Brink uit Nijkerk. Het stel heeft elkaar op boerenmaandag 17 april het ja-woord gegeven. Eerst werd het huwelijk bezegeld op het stadhuis en daarna trok het gezelschap naar het Plein waar het feest werd gevierd op een terrasje op het Plein. Daar werden ze ook muzikaal gefeliciteerd door het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps. Foto Kees van den Heuvel