De politie heeft woensdag 19 april aan het einde van de middag een inval gedaan in het pand aan het Singel in Nijkerk. Er waren diverse agenten aanwezig en medewerkers van de afdeling handhaving. De Veense Courant heeft gevraagd naar de reden van de inval, maar daarop wilde de politie geen antwoord geven. Er zou een controle gaande zijn. Voor alle duidelijkheid: Het heeft niets te maken met café Xero, Pearle, Bruna, Ziengs Schoenen of Per Bambini. Foto en bron Kees van den Heuvel