De Nijkerkse serviceclub Inner Wheel biedt op twee posten koek en zoopie tijdens de Veluwe Wandeltocht die aanstaande zaterdag 13 mei plaatsheeft. Al vele jaren zet Inner Wheel zich in om de vele deelnemers van de Veluwe Wandeltocht te voorzien van energie om weer verder te gaan. Op de bankjes kunnen wandelaars uitrusten, en zich laten voorzien van koffie en thee, warme soep of een broodje worst. Als kers op de taart kan er worden genoten van zelfgebakken lekkernijen. De opbrengsten van Inner Wheels koek en zoopie gaan naar goede doelen. Zo loopt momenteel de Inner-Wheelactie bij de AH-supermarkt in Nijkerk. In de maand mei kunnen klanten die bij de Nijkerkse AH flessen en blikjes inleveren als zij dat willen op de donatieknop drukken waarbij het statiegeld ten goede komt aan Inner Wheel Nijkerk, met name het Hart voor Vrouwen-project. Hart voor Vrouwen maakt zich sterk voor wetenschappelijk onderzoek naar de verbanden van hart- en vaatziekten met andere organen en externe factoren bij vrouwen. Foto Aalt Guliker

















