Het zit de kermis in Nijkerk ook niet mee. Sinds de kermisgasten staan op het evenemententerrein naast het Nijkerkse winkelcentrum Paasbos lijken ze te worden tegengewerkt door de weersinvloeden. Veel, heel veel regen belemmerde al dat grote bezoekersaantallen de kermis bezochten en daar kwamen vrijdag 10 maart ook nog flinke sneeuwbuien bij. Ongeveer de helft van de attracties ging open en op sommige momenten telde de kermis meer bewakingspersoneel dan bezoekers. De komende dagen wordt de temperatuur wat aangenamer en hopelijk lukt het de kermisexploitanten toch nog met een positief gevoel in Nijkerk af te sluiten. Foto Kees van den Heuvel


















