Het was zondagmiddag 2 april zonovergoten in Nijkerk. Een prima moment voor de ijssalon van IJscootje om open te gaan. Het was gelijk raak, want diverse wandelaars en fietsers, die genoten van het mooie weer, schoven aan. De smaak yoghurt Amarene ging het vaakst over de toonbank, maar ook het nieuwe popcornijs is niet te versmaden. Foto Kees van den Heuvel


















