Het was woensdagavond 12 april gezelligheid dat de boventoon voerde tijdens clipopnamen van de Nijkerkse zanger Arjan van den Akker. Hij heeft een nieuw lied opgenomen, een oude hit van Jan Smit, en uiteraard moest dat geheel nog worden gecompleteerd met een videoclip. De opnamen vonden plaats in het Stadspark van Nijkerk (vlak na een hagelbui) en in sportcafé Watergoor. Diverse figuranten zongen en dansten mee. Ook moest een paartje spelen dat ze verliefd waren en naar de bar gingen van neef Marc van den Akker. Na afloop van de opnamen was het nog lang feest met Arjan die muzikale ondersteuning kreeg van Jeffrey Brons. Foto’s Kees van den Heuvel


















