Veel liefhebbers van oldtimers haalden zaterdagmiddag onder een heerlijk lentezonnetje hun hart op aan al die mooie oude en nieuwe auto’s en brommers die op het Nijkerkse plein voor de terrassen waren uitgestald. Het is de voorbode voor een groter evenement wat volgend jaar plaats moet gaan vinden. Er was ook een prijsvraag en bezoekers konden het mooiste voertuig kiezen. De winnaars hiervan zijn nog niet bekend. Wel hebben we alvast de beelden van onze fotograaf.