Zaterdagavond 18 februari kon er worden gesmikkeld van een gratis buurtmaaltijd in het Paashuis in Nijkerk. Op het menu stonden drie ovengerechten. Een vol buurthuis genoot met volle teugen. Eigenlijk was het de bedoeling dat de gratis buurtmaaltijd kon worden verorberd door jonge gezinnen, maar uiteindelijk was iedereen welkom. Op de eerste en derde dinsdagavond van de maand en op drie extra zaterdagen (de eerstvolgende is op 11 maart) is er in het Paashuis de mogelijkheid om te genieten van een heerlijke gratis maaltijd. Soms ouderwetse Hollandse pot, maar vaak kan er ook geproefd worden van verschillende culturen. Onze wijk is tenslotte rijk aan mensen met hele diverse achtergronden en dat moet gevierd worden, aldus de organisatie. Foto Kees van den Heuvel


















