Het Zeemanskoor Nijkerks Welvaren heeft van de Gemeente Nijkerk een donatie van honderd euro gekregen. Wethouder Broekman overhandigde de cheque aan het begin van het eerste concert in brasserie Kade 10. Broekman sprak lovende woorden uit naar het koor. De vele optredens geven de Gemeente net dat beetje meer kleur op bijzonder momenten zoals feestdagen. De Gemeente wilde eigenlijk de nieuwe groepsfoto betalen maar die was al gemaakt. Namens het koor kreeg Broekman dan weer een bosje bloemen. “Als we zulke mooie bedragen krijgen dan doen we daar graag een bloemetje bij” Aldus de speaker van het koor. Tekst en Foto’s Aalt Guliker.



















