De G-teams van voetbalvereniging NSC en SDC Putten beleefden een bijzondere dag. Op zaterdag 15 april stonden zij als pupil van de wedstrijd in de spotlights op sportpark De Burcht. De teams waren bij de warming up van het eerste elftal wat de competitiewedstrijd tegen SDC Putten speelde. Die wedstrijd werd samen bekeken. Rond de klok van half vier was er uiteraard patat.
Het G-team dat al ruim 3,5 jaar actief is binnen NSC telt maar liefst 22 spelers. De leeftijd ligt tussen de 10 en 34 jaar. De senioren spelen sinds augustus mee in de 3e klasse van de knvb competitie. De junioren spelen regelmatig oefenwedstrijden tegen onder andere SDC Putten en de IJsselmeervogels. De wens van de spelers van het G-team is natuurlijk om op een dag kampioen te worden maar vooral ook om met elkaar met heel veel plezier te voetballen.


















