Woensdagavond 10 mei was een belangrijke dag voor het G-team van NSC Nijkerk. Op het hoofdveld van de Nijkerkers werd het duel tegen IJsselmeervogels gespeeld. Op de andere helft van het veld speelden de junioren van beide teams tegen elkaar. Er was een echte omroeper en de voetballers genoten met volle teugen. Hierbij wedstrijdbeelden van Kees van den Heuvel


















