Koningsdag in Nijkerkerveen is fantastisch verlopen. Het spreekwoord: Ieder krijgt wat ie verdient ging dit keer zeker voor de organisatie op… Het was namelijk schitterend weer. De dag begon met het Koningsontbijt in dorpshuis ’t Veense Hart. Burgemeester Renkema was aanwezig voor de aubade waar muziekvereniging Concordia de muzikale omlijsting voor haar rekening nam. Na de mooie optocht was het de rest van de dag oergezellig op het dorpsplein met live muziek. Onze fotograaf liep af en aan en maakte de volgende reportage.


















