George de Soeten heeft dinsdagavond 25 april uit handen van loco-burgemeester Rene Windhouwer de Erepenning in zilver ontvangen van de gemeente Nijkerk. Dat gebeurde in het kerkgebouw van de Levensbron. George de Soeten heeft zich vanaf 1977 tot op heden ingezet voor de openbare veiligheid en de verkeersveiligheid in Hoevelaken en Nijkerk. Vanaf 1977 tot 1999 is de heer De Soeten vrijwilliger geweest bij de politie. Na deze periode is hij gestart als vrijwilliger bij Veilig Verkeer Nederland afdeling Nijkerk en Hoevelaken als penningmeester en later als secretaris van het dagelijks bestuur.

















