Zaterdagmorgen 20 mei is naast het Paashuis op de Goudenregenlaan in Nijkerk de gratis Energiemarkt van start gegaan. Inwoners van Paasbos en Strijland kunnen daar handige workshops volgen en tips en tricks krijgen over energie besparen, alsmede informatie over duurzaamheidssubsidies en financiën. Daarnaast krijgen de eerste 100 bezoekers een goodiebag met een aantal fijne energiebespaarders. En kunnen bezoekers een energie-bespaar-pakket winnen ter waarde van € 200. Kinderen konden knutselen en op een springkussen. De Energiemarkt Paashuis is een initiatief van Paashuis in samenwerking met gemeente Nijkerk en de WSN. En wordt mede mogelijk gemaakt door het Rabobank Stimuleringsfonds. Foto Kees van den Heuvel