Terwijl de leerlingen van basisschool De Appelgaard buiten speelden, beleefde buurthuis Appelhuus donderdag 6 april haar eerste inloop. Het zat ook gelijk flink vol. De bezoekers werden getrakteerd op koffie met cake. Spontaan werd ook nog door twee leerlingen een vioolconcert gegeven. Iedereen kan elke eerste donderdag van de maand van 9.30u tot 11.30 uur vrij inlopen. Foto Kees van den Heuvel.


















