De bekende band LEV kwam zaterdagavond 1 april optreden in De Fontein in Nijkerk. Het concert trok veel publiek, vooral van jongeren. LEV maakt muziek met een (h)eerlijke boodschap om te bemoedigen en te inspireren. De teksten van de liederen zijn voor velen herkenbaar; sommigen verwoorden de angst en onrust in de wereld en in onszelf en veel van de teksten zetten daar een boodschap van hoop tegenover, wijzend op de God die troost en liefde geeft. Foto Kees van den Heuvel


















