Zaterdag 22 april waren de deuren geopend van het Zusterhuis. Daar moet volgens plan het nieuwe buurthuis Centrum gaan komen. Iedereen die dat wilde kon een kijkje komen nemen. Kinderen werd getrakteerd op een springkussen en ijs en voor de ouderen was er een drankje. Binnen in de beoogde ruimte konden suggesties op een wand worden gedeponeerd. Het ontwikkelen van een nieuwe ontmoetingsruimte is nog geen vaststaand gegeven, maar iedereen die er was heeft er wel veel zin in. Vorig jaar heeft een enquête plaatsgevonden en toen boden omwonenden al spontaan hun hulp aan. 2B Communities van het Paashuis heeft inmiddels ook haar steun toegezegd. Foto Kees van den Heuvel